Reklam

Pa900 ve Üstü Seriler İçin Eşsiz Kronos Karma Mix Sound SET (192 mb) Buradan İndir -Download Here

Bu Seslere Bayılacaksınız...

Pa900 ve Üstü Seriler İçin Eşsiz Kronos Karma Mix Sound SET (192 mb) Buradan İndir -Download Here
25 Aralık 2020 - 21:40

Pa900 ve Üstü Seriler İçin Eşsiz Kronos & Karma Mix Sound SET (192 mb)

Seti Buradan Bedava İndir      ----      Download Set Free Here

Password: piyanistset.com     ----    Şifresi:       piyanistset.com

Parola:      piyanistset.com      ----    Zip Code:  piyanistset.com

Bu haber 8549 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 4 Yorum
  • Erhan Başaran
    1 ay önce
    Arkadaşlar bu ne rezalet,ne saygısızlık,ne ciddiyetsizlik?Hiç mi bu yayınlanan setleri,söz de ses bankalarını,söz de kranos saundlarmışmış diye yayınlanan setleri indirip,yükleyen,yorum yapan olmaz.Hangini,neyi indirdi isem boş ve saçma sapan sesler,ne olduğu belli olmayan,adeta insanlar ile dalga geçen saçma sapan bilgi ve indirmeler ile dolu site.Kaç senedir var olan bu site neden bu kadar sıradan ucuz ve değersiz oldu?Allah akıl fikir versin,ağzıma geleni söyledim bu arkadaşlara.Değişin artık.Madem bir şeyler yayınlayacak,paylaşacak kadar kendinize güvendini,teşekkürü de,saygıyı da,sevgiyi de,makam ve mevkiyi de hak edin.Bu ne yaaa ne indirsem hayal kırıklığı.
  • ADMIN
    1 ay önce
    ERHAN KARDEŞİM, BU SET 2018 DE YÜKLENDİ O VAKİTLERDE KRONOSTAN ÇEVRİLDİ. MADEM BU KADAR ŞİKAYETÇİSİNİZ DAHA GİRMEYİN KARDEŞİM. RESİMLER ORADA SETİN İÇİ AĞZINA KADAR SESLE DOLU, PERFORMANS BANKLARINI KONTROL ETTİNİZ Mİ YÜKLEDİKTEN SONRA BİLEMİYORUM. NE BEKLİYORSUNUZ YANİ HALA 4X CİHAZINDA BİLE TEK SES MOTORU KULLANAN KORGDAN 256 POLİFONU 48 HERTZ 32 BİT SESLER Mİ? BU SİTELERİ YAPMAK KOLAY MI BUNLARI TOPLAMAK SAHİPLERİNDEN TEKER TEKER İZİN ALMAK KOLAY MI? O ZAMAN GİDİN DİĞER SİTELERE VİP ÜYE OLUN PARASINI ÖDEYİN ALIN, AMA FARKLI BİŞEY BULAMAYACAKSINIZ EMİN OLUN. BU SİTE ÜYELİK İSTEMEZ TEŞEKKÜR İSTEMEZ LİNKİ GÖRMEK İÇİN. GİR İNDİR HEPSİ BU, HA SEN BEĞENMEZSİN ÖTEKİNE HİNT KUMAŞI GİBİ GELİR. BU KADAR AĞIR İTHAMA GEREK VAR MI? YÜZDE YÜZ HERŞET VEYA HER SET MÜKEMMEL İDDASINDA BULUNDUK MU, SÖZ KONUSU SET SOUND SETİ, PERFORMANS BANKLARI SSLERLE DOLU, ŞİMDİ İNDİRDİM BAKTIM 192 MB CİVARINDA. İÇİNDE ÇALIŞMAYAN SESLER VAR MIDIR BELKİ. ŞUAN KORGUM YOK BAKAMADIM. AMA PA AMANGERDE KONTROL ETTİM SORUN YOK, AMACINIZ MEYVE YEMEK Mİ BAĞCIYI TAŞLAMAK MI? [email protected] yazın burdan size videolarını atayım seslerin bankların çalışıp çalışmadığının. DAHA NE YAPALIM? MİLLETİN SETİNİ KLONLAYIP KIRIP HIRSIZLIK MI YAPALIM SİZLERİ DE SUÇA GÜNAHA ALET Mİ EDELİM. BURDA İZİNSİZ VEYA KIRIK BİŞEY YOK, DİLEYEN PARASINI VERSİN SATIN ALSIN. 5 SENEDİR İLK DEFA SİZDEN BU KADAR ŞİKAYET ALDIK. PES DİYORUM. UMARIM GÖNLÜNE GÖRE SETLER SESLER BULURSUN, AMA BULACAĞIN SETLERİN YÜZDE 90 INI NETE İLK YÜKLEYEN BEN VE YAKIN BİR DOSTUM. BU DA DİPNOT OLSUN. EĞER BU SİTEDEN BİR SET DE İNDİRİP BİR SES VEYA BİR RİTİM DE ALDIYSANIZ BU AĞIR ELEŞTİRİNİZLE HAKKA GİRDİNİZ. BUNU DA BİLİN. VARSA ELİNİZDE HARİKA BİŞEYLER BİZİMLE DE PYALAŞIN OLSUN BİTSİN, YOKSA BU NEDİR YA Bİ AĞZIMIZA ETMEDİĞİNİZ KALMIŞ DİCEM ONU DA AĞZINA GELENİ SÖYLEMİŞSİN ZATEN...
  • Erhan
    5 ay önce
    Bakın bu setleri yayınlıyorsunuz ama nerede ise yarıdan fazlası boş ya da hatalı.Dünya zaman kaybı ve sonuç hüsran.
  • Admin
    5 ay önce
    Erhan Kardeşim set ağzına kadar dolu. Sanırım yüklerken bir hata yapıyorsun. 6810 defa indirilmiş bir set için ilk defa bu youmu yapan sensin. diğer pa900 sti için yaptığın yorumu da okudum cevabını gereki düzeltmeyi yaparak altına yazdım. selamlar.